"הוא לא מהאנשים שיכנסו לחנות כזו"

הוא לא מהאנשים שיכנסו לחנות כזו .

אני כבר רגיל לאין סוף לקוחות מדהימים כל אחד והחוויה שלו מעולם הצעצועים הפעם ביקרה מישהי שמסייעת לחבר שמתבייש להיכנס לחנות .
היא על תקן החברה הטובה שלא מתביישת בפועל כל ידע שלה על חוויה עונג ואורגזמות עם צעצועים מקריים בהחלט.
ואני בדרכי מוזג כוס מים שואל לשם שלה ומתחיל לעבור איתה על מה מומלץ להתחיל לפי הדרך שלנו ( משהו לא פולשני או מאיים ) בכל זאת הוא רוצה לקנות לזוגות מתנה שהם יתחברו אליה ואני צריך להסביר לה למה מומלץ מוצר בסיסי ולא משהו גדול בהכרח להתחלה ..

אז לבסוף שוחחנו על החוויה שלה מהעולם הmיני והיא נשברה ואמרה כמעת בדמעות נמאס לי מהגברים שרק חושבים על עצמם ושהם מגיעים לשיא נרדמים תוך דקה !

הזדהתי איתה הרגשתי את הכאב שלה בחוויה שהיא כלל עולמית לצערנו הרב (יש סימנים לשינוי באופק ) והראתי לה משהו מקסים קטן ועוצמתי שיעיף אותה והסברתי לה את החשיבות של עונג שלה לפני בכלל שהוא חודר .

היא מכאן יצאה שמחה עם צעצוע שיעשה לה טוב כל החיים שלה ומה איתך ? יקרה האם את גם עדיין סובלת בשקט אומרת לעצמך לא נורא לפחות נהנתי מהחדירה של כמה שניות והוא מסכן לא יכול לשלוט בעצמו …
או שאת מוכנה לקום ולעשות כבר צעד לקראת האור ולהבין שאת ראויה לעונג וזו מטרת הבורא והבריאה .

מה איתך גבר יקר האם גם אתה מתבייש עוד מכך שאתה גומר מהר ומשום כך לא ממהר להיכנס למיטה שלא חלילה תרגיש שוב לא גבר מספיק ??

היום יש פיתרון להכול הגענו לחלל לא נגיע לאורגזמה ?

אז צרו איתי קשר אשמח לסייע סיקרט שי הוא בית המקדש אהבה והגיע הזמן להבין אתם אהבה וראויים לעונג ראויים להגיע לאור ולומר תודה לבריאה על הזכות לחיות כאן על פני האדמה .

שלכם תמיד אופיר שלום חאטב

השאר תגובה

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום