נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב מהקשר (ובאופן פרדוקסלי הפחות מדובר) הוא קיום יחסי מין

כתבה בוואלה

לחצו לקריאת הכתבה המלאה באתר וואלה

את הצורך הזה בקיום יחסי מי זיהו ריקי ואופיר חטב שראו במיניות נושא חשוב מאין כמותו. הם חשבו איך להפיץ אור במקום מאד חשוך, לדבר בגלוי על מה זה זוגיות, מיניות ותקשורת.

מספר אופיר: למדנו ייעוץ זוגי ב"ווידה" (קשורה לאוניברסיטת בר אילן), והוכשרנו בקורסים רבים והשתלמויות גם אצל סקסולוגים, בנושא של חיבור גוף נפש. השקענו בזה שנים רבות ולא מעט כסף, כדי להעביר לאנשים את התחום באופן המקצועי ביותר. כך התחלנו להעביר סדנאות לטיפול בזוגות, אני הוכשרתי להיות מטפל זוגי ויחידני, בעיקר ברמה של חיבור גוף נפש. עברנו יחד תהליך התפתחותי ארוך, במהלכו פתחנו עסק – חנות לצעצועי מין הנקראת "סיקרט שי", החנות נולדה ממקום עסקי אבל עם אופק רוחני.

אנחנו מאמינים שהמיניות והעונג הם אבן יסוד. מטרתם ליהנות, ליצור חיבור ומיניות כאינטימיות לא רק כאקט אלא כתקשורת. פיתחנו נוסחה מסודרת שמסבירה מה זה בכלל מערכת יחסים, איך מנהלים תקשורת, מתוך הבנה עמוקה וטיפול בשורש הבעיה.

עוד כתבות בנושא:

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום