"וואו זה מטורף איך לא לימדו אותי את זה??"

כואב לי ממש הוא אמר איך שנכנס לחנות …

אני שואל לשלומו מוזג לו כוס מים מציג את שמי והוא מחזיר לי את שמו , יוגב קוראים לי ..

היי יוגב מדוע בחרת להיכנס עם המילים הללו אשמח אם תשתף אותי על הכאב שלך .

יוגב- מה אני אגיד לך הכאב שלי עמוק לא בא לי לחפור לך איתו , זה קשור לכך שקשה לי למצוא אהבה אהבה אמיתית עם כל המשמעות שלה .

אני – בהחלט לא קל לחיות בלי אהבה אשמח לשמוע בן כמה אתה בגלגול הזה יוגב ?

יוגב – 31 שנים בחודש הבא יום הולדת 32 בעזרת השם .

אני – מהמם אז הנה אתה מתקרב לנקודת הלב 32 בגמטריה = לב .
אז תגיד לי מה אתה כן מוצא שתף אותי .

יוגב – תשמע אופיר ריגושים לא חסר האמת במיוחד בכל יום חמישי משעה 20 עד 23 בלילה יש תנועה מטורפת של זרם של נשים שמחפשות מפגשים בעיקר פיזיים ..
אבל ממש בא לי מעבר וזה כל כך קשה אחי אתה לא מבין בכלל .

אני – זה מתסכל אותך ?

יוגב – ברור שזה מתסכל אני רוצה אישה רוצה להיות כנה אמיתי להביא את עצמי וכל פעם שמשהו מתחיל עם מישהי אז מיד אחרי מפגש או 2 עולה כל כך הרבה מחסומים ויש כל כך הרבה פחד מצד הנשים להביא את עצמם באמת .

אני – רק לנשים ?? מה איתך אתה משתף את הדייט שלך בכאב שאתה חש ובכך שהנשמה שלך צועקת מבפנים שהיא רוצה לחיות את החיים שלה ולא את מה שאמרו לה שהיא צריכה להיות …?

יוגב – לא מה פתאום אני חייב לשחק את המשחק אבל בתכלס נמאס לי מהמשחק הזה פשוט מרגיש עצב שאני ללא זוגיות מרימה זוגיות מאפשרת זוגיות אוהבת ושמחה.
אני חוזר כל יום אחרי העבודה לבית מזל שיש לי כלב שעוד נותן לי להרגיש אהוב .

אני – כן זה בטח לא פשוט אבל תזכור תמיד שורש הבעיה נמצא מול העיניים שלך יוגב . אם אתה תביא להביא את הלב שלך ולומר אמת מול אותה בת זוג אולי לרגע זה ישמע לה מוזר אבל זה יאפשר לה להוריד מסיכות ומגננות ולהיות איתך לרגע ולהתחבר אליך באמת . לא רק זה זה גם יוריד המון משקל מהכתפיים שלך ושלה על כך שעליכם להחזיק את הדמות של אני שמח ושמחה כל רגע בחיי ולהיות עם האמת הזו שבאמת כואב להרגיש לבד ושזה מכניס עצב במיוחד שלא למדו אותנו לקבל את עצמנו ובטוח שלא לאהוב את עצמנו .

יוגב – וואו אחי תשמע לא חשבתי שאני אכנס לקנות מתנה לחבר שאני אקבל את השירות וההסבר הזה תודה לך .

אני – אין לך מה להודות לי אהוב תודה לעצמך שבחרת להביא את עצמך באמת ולשתף את הכאב ובכל איפשרת לי להתחבר לעצמי ולהוריד מסיכה שאני איש מכירות בחנות ולהראות לך את האור שאני .
ממליץ לך להכיר את מה שנקרא תקשורת מקרבת זו שפה שלמה של רגשות וצרכים שדרכם תוכל להביא את עצמך באותנטיות ולצור מצב שכל מי שאתה מדבר איתו יכול להתחבר אליך באמת .

יוגב – מה זה תקשורת מקרבת ?

אני – אתה יודע שלא מלמדים אותנו לתקשר ולרוב אנשים מדברים מהראש ומביאים את המסכות ולא את הרגש שלי בהם באותו הרגע ולבטח לא את הצורך שלהם .
אני אתן לך את מעגל הרגשות והצרכים שלנו ותוכל לתרגל את הנושא ושתגיע לזמן האמת אתה פשוט תוכל לתקשר ישר את הרגש והצורך שלך ולא לפעול מתוך אסטרטגיה של מה יחשבו עלי .
תזכור שיח ראש לראש מלחמות עולם
שיח ראש ללב לא חודר רק שיחה מלב אל לב תפגוש את האחר ותתן לו יכולת להתחבר אליך באמת !!

יוגב – וואו זה מטורף איך לא לימדו אותי את זה ??

אני – לא ניכנס לסיבות מה שחשוב שעכשיו יש לך את המעגל הזה פשוט תתרגל עם עצמך בהתחלה עם חברים קרובים ולאט לאט תראה שלא תוכל לדבר אחרת כי ככה אתה יכול להביא את עצמך באמת ויתחברו אליך כי אתה מדבר מהלב שלך ללב האחר וללב הענין .
יוגב ,- אני מודה לך ממש ואיזה פלא שפגשתי אותך כאן בחנות הזו מי היה מאמין ??

אני – תודה לבורא עולם ותזכור אח יקר את המשפט שהתלמיד מוכן המורה מגיע אז זה רק אומר שאתה בשל ומוכן לחיות את עצמך ולהתחבר ללב אז הפגישו בנינו .

יוגב – טוב שכחתי שאני בכלל רוצה מתנה לחבר שחוגג יום הולדת ….
חחחח מה אתה ממליץ לי ???

עוד מפגש לב אל לב אצלנו בסיקרט שי תודה לקדוש ברוך הוא יהוה אחד ושמו אחד שמזכה אותי לחיות את האור ובעוצמה שלי ולהביא ריפוי ללב האדם.

השאר תגובה

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום