“בורא עולם ברא אותנו מיניים” – כתבה ב-YNET

אופיר מנהל חנות לאביזרי מין יחד עם אשתו ריקי. לפני שש שנים חווה פריצת דרך בעולם הרוחני, שהשפיעה גם על העסק שהפך ל"בית שמקדש אהבה". "אין סתירה בין היהדות לבין החנות הזאת, להיפך. יש את מצוות עונתה, שזה אומר שאני מצווה לענג את האישה שלי. יותר מזה, יש אישור הלכתי להתעסק עם כל הנושא של הצעצועים. אפילו בחסידות גור יש חנות כזאת", הוא אומר

צפו בסרטון של הכתבה

במרכז ביג בבאר שבע מתנוסס שלט סגול גדול, ועליו הכיתוב: "סיקרט שי – בית שמקדש אהבה". אופיר שלום חאטב שמנהל את החנות יחד עם אשתו ריקי חאטב, פותח לי את הדלת. "ברוכה הבאה" הוא מחייך, לבוש כולו בלבן, על ראשו כיפה שחורה וצנועה, וגופו מכוסה קעקועים עם סמלים ופסוקים מהתנ"ך.

אני מחייכת אליו והוא מוביל אותי פנימה. "'סיקרט שי' קיימת כבר 13 שנה, אבל לא תמיד קיבלו אותנו בצורה טובה. זה היה תהליך", אומר חאטב. "בעבר שאלו אותנו, 'מה אתם עושים? איך אתם שמים חנות כזאת במרכז ביג? ועוד עם חלונות פתוחים? כאילו, מה, אתה דפוק? מה זה חנות סקס? מה קורה איתך?!', אבל המסע הרוחני שעברתי נתן לי כלים להתמודד גם עם אנשים שבאים ומסתייגים, כדי ללמד ולהסביר את כל ההיבט היהודי במיניות", הוא אומר ומשתהה רגע, מודד את דבריו כדי לדייקם כמה שיותר.

"כל מה שרוצה בורא העולם לעשות זה טוב לנבראים שלו. בורא עולם עשה אותנו יצורים מיניים, והוא ממש-ממש לא תכנן שנתבייש במיניות שלנו. יש פה עניינים עמוקים שאנחנו צריכים להתייחס אליהם בנושא של החיבור לעונג, אבל, וזה אבל הגדול, יש גם את מה שנקרא 'עונג בקדושה' ו'עונג בטומאה'".

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום