איש ואישה מיניות מקודשת

גבר ואישה – אחד הם!
האם אנחנו עדיין חיים באפלה ולא מצליחים להבין את הפשטות של החיים?
גבר, תתעורר! קיימת בך אישה, ולא רק שהיא קיימת בך, היא גם הכוח המניע שלך!
אנחנו היהודים מאמינים שבורא עולם יצר הכל ושכל השיעורים שאנחנו חווים, מגיעים בשליחותו, החל מחומש "בראשית" שבו מסופר לנו כי ביום השישי יצר הבורא את אדם מן העפר ואת חווה מן האדם – זהו שורש הנושא שעליו אדון בהרחבה.
בבודהיזם מדברים על שיווה ושאקטי – הכוחות הזכריים והנקביים –  וטוענים שאנחנו אחד.
גם הנצרות והאיסלם, המאמינים בחומש "בראשית", חיים בהבנה שהבורא יצר הכל, הוא הכל, ואחד הוא!  אם כך, למה קשה לנו להפנים שבכל גבר, יש אישה, ובכל אישה, יש גבר? ומה המשמעות של כך?
בני אדם הם יצורים חיים המעבירים אנרגיה (בקלות ניתן להוכיח זאת. מי שיכניס את ידיו בעודו יחף לחוט חשמל, יקבל הלם. זהירות! לא לנסות בבית J) .
זכריות זו אנרגיה ונקביות זו אנרגיה, ולכל אחת מן האנרגיות הללו, יש מאפיינים ייחודיים, שאינם שייכים בהכרח למגדר כזה או אחר (ראו את כמות האנשים בקהילה ההומו-לסבית שפועלים, לכאורה, לא על פי האנרגיה המצופה מהם).
האנרגיה הנקבית היא הכוח המניע אותנו: תנועתיות, זרימה, כוח ועוצמה, יכולת לשיחה פרסונלית, רגישות, אינטואיציה, מעגליות, תקיעות וחוסר-אנרגיה, התפרצות-זעם, עייפות, תשישות וחוסר חיוניות  – אנרגיה זו קיימת בכל אחד מאתנו, גברים ונשים כאחד.
האנרגיה הזכרית כוללת: נוכחות, צלילות, מטרות, יעדים, חזון ,יצירת מרחב בטוח, אימפולסיביות, שלווה, שיפוטיות, שליטה, בלבול, יכולת לקבל את סופיות החיים, טרנס-פרסונליות (מעבר לאישי).
נשאלת השאלה: האם אנו מכירים בעובדות הללו או מתכחשים להן?
כדאי להפנים! הכל פשוט! הכל נמצא כאן ועכשיו! בנוכחות מלאה! יש בנו הכל! אנחנו חלק מאין-סוף, וככל שנבין זאת מהר יותר, כך נקדים לחיות בשלום עם עצמנו, וכך נצליח גם לחיות בשלום עם אחרים.
זכרו כי את מה שאנחנו לא מקבלים בעצמנו, אנחנו לא מקבלים גם באחרים, אך אין זו אשמתנו, חינכו אותנו על פי  דפוסי חשיבה מעכבים.
הבשורה הטובה היא כי כל דפוס מעכב ניתן לשנות. התחילו מן התפיסה כי זכר ונקבה קיימים בכל אחד ואחת מכם.  זה הפתח לשינוי בטוח בתחושתכם, בערככם, בדפוסי חשיבתכם, באיכות חייכם, בהתמודדות שלכם עם העולם ועם עצמכם.

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום