הכירו את גופכם

אני רוצה להתחיל בלוג זה בשאלה מאוד פשוטה, ואני פונה גם לבנים וגם לבנות, הקוראים והקוראות. כמה פעמים ביום אתם רואים ונוגעים באיבר המין שלכם?
אז בגלל שאתם לא מולי כדי לענות לי אני אענה בשבילכם חברים:
בנים- לפחות שמונה פעמים ביום, רואים, נוגעים, חופנים, מזיזים ושאר ירקות.
בנות- אף פעם! ולא, לנגב את הפות עם נייר טואלט אחרי שעשית פיפי- לא נחשב, גם להסתכל למטה ולראות שיער ערווה (בתקווה שיש בכלל) גם כלל לא נחשב. אצלנו, הבנות, כדי לראות את איבר המין שלנו אנחנו צריכות להשקיע- לשבת, לפתוח את הרגליים מול מראה, אולי גם לפשק את השפתיים הגדולות וכל זה כדי לראות את איבר המין הפרטי שלנו.

אז כן, קיים פער רציני בין נשים וגברים בכל הנוגע לחיבור היומיומי שלנו וההכרה שלנו את איבר המין שלנו. שנדבר רגע על ההשלכות של העניין? אז כשנכנסים כבר למיטה, בחור ובחורה, בפעם הראשונה, לגבר יש פור רציני על האישה, וכי למה? הוא מכיר את האיבר שלו, אך עדיין לא מכיר את שלה, בעוד שהיא לא מכירה את האיבר שלה וגם לא את שלו. 1-0 לטובת הבנים!
ולכן אני רוצה להקדיש בלוג זה לבנות היקרות. זה הזמן וזה הרגע להכיר את הגוף שלך! זה אף פעם לא מאוחר, גם אם את בת 30 ועדיין לא ראית אותו- קדימה למלאכה.
ברור לי שזה לא כל כך פשוט כמו שזה מוצג פה, והסיבה היא לא בגלל האקרובטיקה שפעולה זו דורשת אלא בגלל הטאבו החברתי שיש סביב הנושא הזה.
אז בואו נשבור כמה מיתוסים:
שיער- הוא צריך להיות שם!! אין מה להתבייש בו ולא צריך לרוץ ולקצץ את כולו, הוא נמצא שם מסיבה מסוימת, הוא מגן על העור הרגיש והורידים העדינים שיש שם וכן גם מפני מכה או שריטה. לכן בנות, אל תתביישו בו, ואם כבר החלטתן לקצץ, תשאירו איזה מזכרת קטנה, שידעו שעברתן את גיל 14…
ריח- הריח בפות הוא בריא וצריך להיות שם, הוא אינדיקציה עבורנו לדעת שהכל תקין ופועל כמו שצריך, הווסת, הביוץ וכו'. אם הריח חזק מדי, כלומר, אפשר להריח אותו מעבר למכנס ולזמן ארוך אז כדאי לבדוק את זה, חוץ מזה, זה ריח בריא!
צורה- יש המון צורות וסוגים וזנים של פות, אצל כל אחת הוא נראה טיפה אחרת אבל בסופו של דבר זה אותו שטנץ- שפתיים גדולות, שפתיים פנימיות, כפל עור בין השפתיים הפנימיות שהוא הרי הדגדגן הנהדר! פתח יציאת השתן שנמצא ממש מתחת לדגדגן אך לא ממש ניתן לראותו ופתח הנרתיק שנמצא עוד טיפה למטה מהדגדגן והוא גדול יותר. ואם ההסבר לא הספיק אז הנה גם תמונה נחמדה:

אז קדימה בנות, הגיע הזמן לצאת מ"ארון הפות" ולהכיר את הגוף שלך על בוריו, כי את לא רוצה להגיע למצב בו לבחור שנכנסת איתו למיטה יש 1-0 לטובתו, ויותר מזה, זה הגוף שלך ואם לא תכירי אותו לא תוכלי להרגיש בנוח בתוכו- זוהי נוסחה מאוד ברורה- ידע הוא כוח, וגם תכלי להעזר ברוקט פוקט על מנת להכיר את עצמך טוב יותר, אז קחי את החיים שלך לידיים שלך! Girl power!
בלוג זה מבוסס בחלקו על הבלוג של שרון אורשלמי המהממת שהייתה המנהלת שלי ב'דלת פתוחה' תל אביב שנים רבות.

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום