להוציא את האוננות מהארון

את הבלוג הזה אני מקדישה לכל הנשים באשר הן! והסיבה לכך מאוד פשוטה, בנים מאוננים, כולנו יודעים את זה, כולנו שמענו על זה וכולנו דיברנו על זה כבר! בחברה שלנו לאוננות הגברים יש לגיטימציה מאוד ברורה, לעומת זאת, אוננות נשית מוחבאת, מוסתרת, מבוישת, לא מדוברת וממש טאבו חברתי. בנות לא יודו אחת מול השנייה שהן מאוננות וגם אם יודו הן לא יחליפו רשמים, כמו שהבנים עושים את זה, ויתנו אחת לשנייה טיפים ועצות, כמו שהן עושות כמעט בכל תחום אחר. ולכן הבלוג הזה מוקדש לנשים שבקהל! בואו נוציא את האוננות מהארון- ונדבר עליה קצת!
אז קצת על אוננות…
אוננות מצטיירת לעיתים כדבר אסור או כדבר שצריך להתבייש בו שעושים אותו, אבל בוא נחשוב על זה לרגע, מה זה בעצם אוננות?
מאז שאנחנו קטנות יש נקודה בגוף שאם אנחנו במקרה מתחככות בה, נעים לנו. בטוחה שכולם יכולות להעיד שמתישהו בילדות הן גילו שיש להן דגדגן! הדגדגן הוא איבר מופלא! אורכו הוא בערך 12-14 סנטימטר, הוא מסתעף מנקודה חיצונית שאותה נוכל לראות ככפל עור בין השפתיים הפנימיות ומגיע עד לדופן הנרתיק. הדגדגן הוא האיבר היחיד בגוף האדם (גם אצל הגברים וגם אצל הנשים) שנועד אך ורק להנאה, אין זה נהדר? שהגוף יצר עבורנו מוקד הנאה גרידה! אז למה שלא ננצל אותו??
האוננות היא זמן איכות עם עצמי, בו אני מחליטה להקדיש זמן אך ורק לעצמי וכולו מוקדש להנאה! אם תחשבו על זה רגע, אוננות היא זמן של לאהוב את עצמך, הוא זמן איכות עם הבן אדם החשוב ביותר בחיים שלך- את! הוא זמן בו את יכולה להיות מי שאת רוצה להיות ולחשוב על מה שאת רוצה לחשוב ולעשות עם עצמך כל מה שאת רוצה לעשות- אף אחד לא ישפוט, לא יסתכל, לא יגיד דבר. זה העניין באוננות, היא דבר פרטי, אישי, ששייך רק לך ואת יכולה לעשות איתו כל מה שעולה ברוחך.
אז איך עושים את זה?
את האוננות אפשר לעשות  בהמון דרכים ושיטות, וכל אחת צריכה להכיר את עצמה ומה שהיא אוהבת. איך עושים את זה? ניסוי וטעיה. 70% מהנשים בעולם מגיעות לאורגזמה מאזור הדגדגן ואילו רק 30% מגיעות לאורגזמה מחדירה. נשים רבות יכולות להגיע לאורגזמה משני האזורים ואילו נשים אחרות לא נעים להן כלל שנוגעים באזור מסוים- לכן צריך לבדוק.
יש נשים שצריכות מגע מאוד עדין באזור הזה ואילו יש נשים שצריכות מגע חזק ואינטנסיבי. יש כאלה שנהנות לגעת בעצמן עם האצבעות שלהן, יש כאלה עם הדוש במקלחת ויש שנהנות מצעצועים למיניהם.
יש שיאהבו לגעת באזורים אחרים בגופן תוך כדי, כמו השדיים או פי הטבעת ויש כאלה שאפילו יוכלו להגיע לאורגזמה רק ממגע באזורים אלה.
ואם כבר עסקינן באזורים אחרים, תמיד שואלים אם נקודת הג'י קיימת, אז כן, היא קיימת, פשוט כל אחת יכולה להרגיש אותה ברמה שונה. זוכרות מקודם שהסברתי על הדגדגן ואמרתי שהוא מגיע עד לדופן הנרתיק, אז שם, בערך 5 ס"מ מפתח הנרתיק נמצאת הנקודה בה הוא נוגע וזוהי נקודת הג'י. מומחים טוענים שלאחר כמה אורגזמות היא מתמלאת נוזלים ואז ניתן ממש להרגיש אותה ואולי אפילו לראות אותה. אז אני ממליצה, גם אותה לחפש.. אם אפשר להתענג מעוד מקום לא ננצל אותו?
למעשה, אם את לא תדעי מה עושה לך טוב, בסופו של דבר כשתגיעי למיטה עם פרטנר, לא תוכלי לכוון אותו ולהגיד לך מה עושה לך נעים, ותהיי בטוחה שאם את לא יודעת- הוא בטוח לא ידע.
אז הגיע הזמן לגלות את עצמכן ולראות מה אתן הכי אוהבות…
אז קדימה! צאו מארון האוננות! ולכו להנות

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום