איך לעשות אהבה בשלבים?

מאת סיון לוטן

לנוכח העובדה, שלא מלמדים אותנו לתקשר נכון והרבה אנשים לא באמת אומרים מה הם רוצים בהקשר המיני, מהחשש שלא לפגוע או להעליב את בני זוגם, כדאי להתחיל במשחקי קלפים המעודדים תקשורת. כמו ששיחקנו פעם "אמת או חובה". כשזה מגיע כמשחק, אז זה קל יותר, כי לא אני ביקשתי לא אתה ביקשת – זה המשחק אמר שצריך לעשות, אז עושים . אחרי הקלפים, מגיעים לצעצועים, שהם עולם שלם שצריך להכיר. כמו שלא לומדים בכיתה ה' לפני שלומדים בכיתה א', לא מתחילים עם צעצוע למתקדמים לפני שעושים את כל השלבים. חשוב להבין, שלכל סוג צעצוע לאוהבים יש מגוון גדול של מוצרים. הנה השלבים, לפיהם רשת "סיקרט שי" עובדת:

א' – רוקט פוקט: מוצר אשר מתאים גם למשחק המקדים על כל הגוף וגם לגירוי חיצוני באזור הדגדגן, תוך כדי האקט המיני. באופן זה תוכל להעצים את האורגזמה של בת זוגתך.

ב' – טבעת רטט: המוצר הכי זוגי שקיים בעולם המדהים של הצעצועים לאוהבים. את הטבעת מלביש הגבר על איבר המין עד בסיסו וברגע שהאישה נשכבת/יושבת עליו היא נהנית מרטט עוצמתי על אזור הדגדגן. באותו הזמן איבר המין הגברי רוטט בתוכה ונותן לה חוויה בלתי נשכחת.

ג' – ביצת רטט: "מולטי טסקינג" אשר יכולה לשמש כשני מוצרים – כרוקט פוקט וכמיני ויברטור. ניתן לשחק עם הביצה על אזור הדגדגן וכמובן על כל הגוף במשחק המקדים. וכן, ניתן גם להחדירה לנרתיק האישה ובכך להכיר את החוויה הנדירה של רטט פנים נרתיקי. שימוש נוסף ומרגש הוא שילוב החדרת המוצר לנרתיק ולאיבר המין של בן הזוג במקביל וכך לתת לאזור הרגיש בכיפה ליהנות מרטט מאוד עוצמתי שמעיף את בן זוגך.

ד' – מיני ויברטור: צעצוע ראשוני לשילוב של חדירה וגירוי של הדגדגן בו זמנית. עיצוב הצעצוע מותאם לגוף האישה, כך שבו זמנית היא תהנה מגירוי של נקודת ה-ג'י וגירוי על הדגדגן. יש גם מיני ויברטור אשר מותאם אך ורק לחדירה ואין לו משענת לדגדגן.

ה' – ויברטור: מוצר המתאים לחדירה. ישנו ויברטור המתאים לנשים הנהנות ממגע על הדגדגן ולו יש משענת לדגדגן בנוסף לגוף החודר; וישנו ויברטור המתאים לנשים נרתיקיות הנהנות רק מחדירה ולו אין משענת לדגדגן.

ו' – אנאלי: לצעצועים המותאמים לחדירה אנאלית יש חסם אשר מונע מהם להיכנס לפי הטבעת ו"להיבלע", וחומרי סיכה מיוחדים אשר מותאמים לחדירה אנאלית שעשויים על בסיס סיליקון ולא על מים.

ז' – סאדו: קשירות, אזיקים, חבלים, גג-בול, כיסוי עיניים, מוצרים של "50 גוונים של אפור". הסאדו הוא משהו שבונה אמון גדול בקשר, לאור העובדה שרק למי שאני סומך עליו מאוד – ארשה לעצמי להיות אזוק איתו ולכאורה לתת לו יכולת לעשות בי כרצונו בעיניים עצומות.

עכשיו, כל מה שנשאר הוא להתחיל מההתחלה. ייאמר מיד: כל העניין המיני הוא פיזיולוגי-רפואי. כ-80% מהנשים בעולם מגיעות לאביונה (אורגזמה) רק מהאזור החיצוני – הדגדגן; בעוד שאר הנשים נהנות ומגיעות לפורקן רק מאזור הנרתיק. לכן, אם את דגדגנית, הסדר שמופיע בסקאל הוא הכי נכון עבורך; אך אם בת הזוג נהנית מהנרתיק, צריך להתחיל מביצת רטט וצפונה . רוצים לראות איך כל צעצוע נראה, כנסו לקישור הסקאל (סולם) שמופיע באתר

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום