מתנת שחרור מיוחדת לחיילת

מאת ריקי חטב

לפעמים, בסופ"ש, כשאני שוכבת לי להנאתי על הספה בסלון ונחה מעט מכל תלאות השבוע שחלף, אני נתקפת בגעגועים עזים לעבר ונזכרת בערגה בימים שבהם הייתי יפה וצעירה. עכשיו, אני יודעת, אני רק יפה. סתאאאם.
המחשבות שלי אינן נודדות לתקופה שהייתי ילדה ג'ינג'ית קטנה, אל תגזימו, אני לא מרחיקה עד כדי כך, אני מדברת איתכם על תקופת הצבא, שבה הייתי נערה מתבגרת אנרגטית, שכבר ידעה דבר או שניים בענייני זוגיות ואהבה.
אני זוכרת את חברותיי החיילות לפני שחרורן מצה"ל, את הציפיות הגבוהות שלהן מבן זוגן הצעיר והאינפנטילי שיביא להן מתנת שחרור משמעותית ושימושית ולא סתם איזה זר פרחים פאסה או בושם מריח טוב כלשהו (כמה אפשר, בושם). אפילו שרשרת זהב לא סיפקה אותנו, רצינו מתנה שתשנה את מסלול החיים, שתכניס קצת כיף לחברות בינינו.
משתחררים מהצבא? משתחררות מהצבא? חייל יקר, קבל טיפ חשוב מחיילת לשעבר, בעלת ניסיון וידע. נסה להפתיע את החיילת שלך, רכוש לה שי מיוחד שהיא באמת תיהנה ממנו, שמח אותה לעת שחרור. במה תפתיע אותה?
בביצת רטט!
ביצת רטט "בי-שוויש", בעלת שני ראשים ושישה מצבים, היא מוצר מושלם ומאוד זוגי! ביצת הרטט יכולה לשמש כשני צעצועים – כרוקט פוקט וכמיני ויברטור. ניתן לשחק עם הביצה בו זמנית גם על אזור הדגדגן וגם להחדירה לנרתיק.
שני ראשים, משמע שני מנועים, נותנים לכם את האפשרות לשלב רטט בשני אזורים בעת ובעונה אחת ולהעצים את החוויה לרמה שלא הכרתם, במיוחד אם משלבים רטט פנים נרתיקי עם חדירה של איבר המין של בן זוגך.
הביצים עשויות מסיליקון איכותי. ניתן לכוון או לשנות את עוצמת הרטט בעזרת שלט המחובר לביצה. את הביצה ניתן להשיג בשלושה צבעים ורוד, כחול ושחור. היא פועלת על שתי סוללת AAA והיא עמידה במים.

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום