זה מה שצריך לעשות כדי ליהנות מסקס

מי לא רוצה להבטיח לעצמו חיי סקס שופעים עם בת הזוג? כן, אנחנו יודעים, אתם כבר יותר מעשור חוגגים אהבה, ובטח כבר סיגלתם לעצמכם את תדירות הסקס, כולל משחק מקדים ותעלוליו, ומה כבר אפשר לצפות במתחם הריגושים הסקסואליים שיעצימו את התשוקה וההנאה עם אותה אישה?
כגודל הציפיות כך גם גודל החלומות, ולנו יש חידוש מהשטח עבורכם. לא סתם חידוש משוער, אלא מחקר מדויק שקובע כי חופשה עם בת הזוג תעורר אצלכם את החשק המיני לא רק בחופשה עצמה, אלא גם אחריה.
רגע לפני שאתם ממהרים לרכוש כרטיס טיסה לאי האקזוטי הבא, בואו לגלות מה עומד מאחורי המחקר וכיצד אתם יכולים לממש אותו אחד לאחד דקה אחרי שתנחתו בשדה התעופה, תעמיסו את המזוודות ברכב שימתין לכם בסבלנות בחניון ותסתערו אחד על השני כבר במסדרון. על זה נאמר: "ברוכים השבים לחיים".

הפסיכולוגית ד"ר לינדה פאפאדופאולוס, אחת מן המעורבות במחקר המדובר, מסבירה כיצד היציאה ממסגרת השגרה שוברת אצלנו את הלחץ המשבש את תחושת הרוגע הנחוצה כדי להתפרע בסקס כיד הדמיון (ויש שיאמרו "כיד המלך").

להורמון שתאהבו לשמוע עליו קוראים קורטיזול. כשאתם נמצאים בשגרת העבודה, אתם מוזנים ממנו רבות כיוון שהוא הבעלים של תחושת הלחץ, אך כשאתם נמצאים בחופשה, לא רק שהורמון הלחץ נשאר בבית ומותיר אתכם לנפשכם, אלא שאי הימצאותו בסביבה, מגביר את העוררות המינית שלכם באופן יוצא מהכלל, כך שאנרגיה מעוררת חושים ממשיכה לפקוד אתכם מכל הכיוונים בזמן החופשה ואחריה.

אז גברים יקרים, מי מכם שלא הספיק לתכנן את החופשה הזוגית הבאה, מוזמן למצוא דיל משתלם למלון שבו הוא רוצה להבעיר את גופו עם בת זוגו ולהותיר עננת עשן אחריה ואחריו. "אין עשן בלי אש", זוכרים? זה הזמן להתחיל ליצור את האש. העשן יגיע לבד, הוכחה ניצחת שהייתם שם ביג טיים.

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום