איך נשמעת האורגזמה הנשית שלך?

אורגזמה – הדבר המרטיט ביותר שכל אישה הזוכה לו מרגישה מאושרת לשבע שניות או יותר.
לצערנו, לא כולן יודעות כיצד לחוות אורגזמה, לא יודעות איך היא נראית, איזה מרקם יש לה, ומה הצלילים שיכול פיכן להפיק במהלך הסשן המיני שמוביל לאנחה קולנית מעוררת השתאות.
עזבי את זה שהאורגזמה טובה לחיזוק שרירי מערכת הרבייה של האישה, חשבת פעם מה הכוח שיש לה עלייך ועל הגבר שלך? כן, כן, את יכולה למחוא לו כפיים כי הרבה בזכותו כבשת את היעד הנכסף – שלהוב גופך באטרקציה ווקאלית משמימה. כשתגיעי לשיאך המדויק, כבר לא תצטרכי שיעורי פיתוח קול, תוכלי להרגיש כמו הזמרת ההיא על הבמה שרק פוצה את פיה וכל הסביבה משתתקת לכבודה.
אם כך, לא קשה להבין שאורגזמה קולית היא חתיכת סימפוניה איכותית שגורמת גם לגבר שלך להיות דרוך למענך כי הרי הגשמת גם לו את חלום האגו הגברי, להיות זה שאחראי על סיפוקך המיני.
לנו אין בעיה עם זה שהגבר שלך מייחס לעצמו את יכולת הנאתך כי כל עוד את מצליחה באמת לחוות את הוויברציה ברפרטואר המוזיקלי המרשים שלך, מצדנו שיחשוב שהוא המנצח הבלעדי בתזמורת, ובלעדיו הקסם לא יכול היה להיחוות אותו דבר.

לרגע בואי נתמקד בצלילי האורגזמה שלך – איך היא באמת נשמעת, חיית הטרף שבוקעת מקולך? האם הצליל הוא מאופק או מרעיד את השכונה בשאגות של לביאה? ומה בכלל עדיף לך – להקרין את האקסטזה בדציבלים גבוהים או להיחבא אל הכלים בשתיקה רועמת?

עבורך ועבור חברותייך סיווגנו את ספקטרום הקולות שנשים החוות אורגזמה מפיקות.
תשכחי מסרטי הפורנו שמוכרים לוקשים לכולם. לאורגזמה הנשית יש צליל הרבה יותר אנושי מכל מלודרמה שנוצרה בסרט שהקשר בינו לבין המציאות חסר שייכות.
מוכנה לסימפוניה?

מים שקטים חודרים עמוק עמוק עמוק…

האמת היא שכל אישה מגיבה לאורגזמה שלה באופן שונה – יש נשים שהקול שלהן הוא פנימי כל כך, ורק אנחה קטנה של הנאה בוקעת מקולן. אין לכך קשר להיותך מופנמת או מוחצנת. יש נשים שהריכוז שלהן מנתב את צליל האורגזמה למחוזות עמוקים בתוכן, ולכן "זעקת" ההנאה לא תישמע ברחוב המקביל, אך אין זה אומר שהאורגזמה לא אדירה בעוצמתה. "מים שקטים חודרים עמוק" הוא המאפיין את הצלילים הכמוסים בתגובה לאורגזמה זו, ומי אמר שהם פחות טובים?

שותקות לפני הסערה

נשים מסוימות ברגע האורגזמה שלהן יכולות להתפקס בשניות הראשונות ברטט הייחודי בלי להפיק צליל חיצוני. הן ממש נאלמות ונעלמות כדי להיות מרותקות לרקיע השביעי שבו הן חוות את העוצמה הרוחנית והגשמית ביותר. אממה??? שניות מספר אחרי השתיקה, אותן נשים בדיוק, כמו מתעשתות, ובאוקטבה מעל הטון הנוכחי מפיקות תזמורת שלמה של הוקרת תודה על הרטט המיוחד שהגיע בדיוק בזמן.

נשים אחרות יכולות לצרוח בקולי קולות ברגעי השיא עת הרעד הראשוני הגיח לו במערכת הרבייה. מרוב שהאורגזמה שלהן נחווית עמוק מן הרחם אל הדגדגן או מן הדגדגן אל הרחם (הכול תלוי בזווית המתבונן) הן לא רוצות וגם לא יכולות להתאפק, וכמו בטראנס במסיבת טבע מרגישות שזה הזמן שלהן לפרוק את מתח הגוף ולהימצא במקום משמים יותר, שבו כל צליל נשמע למרחקים, בלי להתחשב בשכנים. סביר להניח כי אם את מופנמת, לא תעזי להפריע למנוחתם של כל הישנים ברחובות הסמוכים, אך אם את אשת במה גם במציאות, אחת כזאת שלא דופקת חשבון, שלא מחפשת את הנימוסים, שלא מתביישת מן הנשיות שלה, שאין לה מעצורים, סביר להניח כי אם רק תרצי, תמצאי את עצמך בקרוסלה של הפקת צלילים שרק זמרות אירופה עד כה העזו להפיק.
אנחנו בעדך, אם תהית בינך לבין עצמך. רק אם אפשר, אטמי את חדרך כך שהאקוסטיקה תאפשר לך אינטימיות אמתית בלי להיות ההצגה לקהל שמציץ עלייך מעבר לכביש.

לחיי האורגזמות!

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום