כשאת גונחת, למה את מתכוונת?

את בטח מכירה את זה בעצמך…גניחות שחלקן מלכותיות יוצאות לך מהפה רק כדי להלהיט את הגבר שאתך ואותך בנשימה אחת. נכון, אם תתבונני בעצמך מהצד, תרגישי באותה הסיטואציה בוגרת בית ספר למשחק, שחקנית מדופלמת שלא בהכרח התכוונה להרעיד את מיתרי קולה באנחות שבות וחוזרות, אך אם לרגע תתבונני בסיטואציה, כשאת שולטת בבמה, תגלי שגם גניחות מלכותיות יכולות לפתוח אצלך את צ'אקרת האש הבוערת בך ולהעצים את ההנאה האמתית של שניכם בדרך לרגעי האורגזמה המבטיחה את טעם החיים הנצחיים למספר רגעים. אנחנו כאן רק כדי לשכנע אותך שגניחות הן הדרך הבטוחה להעצים את הלהט המיני שלו ושלך כמקשה אחת, גם אם את נאלצת לזייף אותן כחלק מהמשחק.

גניחות למענך או למענו?

אין ספק שגניחות הן סימן לפתיחות מינית רבה, אך יש בכך רובד עמוק יותר לאור האמירה הקוראת לגבר שלך לאבד שליטה, להתלהט בזכותך ועלייך מעבר לגבולות שהכיר עד כה ולהלהיב גם אותך עד קצה יכולת התשוקה שמחכה לשניכם קשורה בצלופן. אל תשכחי לרגע שאת שייכת למין הנשי החזק, וככזה, את פועלת לפני הכול למען הנאתך שלך כי כשאת גונחת את משמיעה את דעתנותך שמגיע לך ליהנות ומגיע לך להרגיש ומגיע לך להשמיע בקולי קולות את מה שרבים מנסים להשתיק: מותר לך. את רשאית. את יצור מיני. הנאה היא לא מילה גסה, היא הדרך הסוללת לך את גן העדן.

אנחנו בעד הבעה חופשית

קחי בחשבון כי גברים אוהבים ואפילו מאוד להימצא במיטה עם אישה ליברלית, כזאת שמודעת לכוחה הנשי, לא מפחדת ממנו ולא נמנעת מהבעה חופשית שמעידה על שכרון חושים מטורף. האין זו סיבה טובה דייה לקרוא גם לך להצטרף למועדון הגניחות?

תני לו להרגיש המנצח בתזמורת

נכון, הגבר מייחס לגניחותייך את ההצלחה שלו כגבר-גבר מסוקס, בעל יכולות מקסימליות לענג אותך כי הרי בזכותו את מאבדת עשתונות, אחרת, מה הסיכוי שתזמורת שלמה הייתה בוקעת מגרונך? אז נכון שאת שולטת בגניחותייך ומחליטה מתי להפעיל את קסמן עליו, אבל מה אכפת לך לגרום לו להרגיש בעננים בזכות הסקס אפיל שלו המניע גם אותך להרקיע שחקים בקול רך ועוצמתי?

זיוף גניחות – שקר או מחווה של אמת?

בינינו, מה רע להתחיל את סימפוניית הגניחות כצעד מלאכותי? ככל שתאמני את מיתרי קולך, יגבר הסיכוי שבסופו של דבר הגניחות יהפכו להיות חלק טבעי מן התפאורה הנחוצה לבמת התשוקה ביניכם, כך שאינך משקרת בדבר ניגוני המיתרים, אלא רק יוצרת מחוות אמת לליבוי האש שממילא קיימת ביניכם.

גניחה פואטית או פתטית?

לא צריך להגזים בכישורי הדרמה שלך, כן? גם אם חשבת לזכות בתפקיד בסרט פורנו ראשי, דעי שגם שם את צריכה לדעת למצוא את האיזון בין הגניחות המשפריצות מיניות לבין הגניחות המשפריצות גרנדיוזיות פתטית. למצוא את השביל הנכון כך שהטבע יתפרץ ממך, גם אם את צובעת אותו בגוונים של אפור או כחול, זהו העניין כולו. לא קולני מדי, לא חלש מדי, לא נואש מדי, לא כל הזמן. בחני את הגוונים הבוקעים מקולך, את התדירות, את העוצמה, את התחושה שתדייק את כוונתך להלהיב את עצמך ואת הפרטנר שלך. כדי למצוא את הפואטיקה הקיימת בגניחה שלך, עלייך לנשום את הגניחות, להרגיש אותן ולהתמסר להנאה טוטאלית של הרגע הקיים, רק אל תשכחי את העיקר- את מוזמנת לזייף את הגניחות, אך לא את ההנאות האמתיות במעשה האהבים.

אז מה לגנוח?

כמובן, צלילים, יש להם עוצמה מרטיטה, אבל מי אמר שצריך לגנוח רק צליל בודד של תו? ואיזה צליל לגנוח בכלל? דו, רה, מי, פה, סול, לה או סי? את לא חייבת להיצמד לספר תווים שלם כדי לדעת מה בדיוק לגנוח ובאיזו אינטונציה. תמיד תוכלי לעבות את גניחותייך בצרור מילים שמיטיבים לתאר את הכישרון הוורבלי שלך שיהווה דיבוב מושלם לתקשורת המינית ביניכם, זאת שהופכת את הסקס שלכם למסע משותף ומדהים שיוצר גם רובד נוסף ומסתורי הנקרא אינטימיות.

לגנוח בשלמות

ודאי חשוב לך להעצים את הגניחה, כך שגם האורגזמה שלו וגם האורגזמה שלך תוגבר בהתאמה. לצורך כך, מומלץ מאוד לשלב צעצועי אהבה כמו רוקט פוקט משוכלל, מיני-ויברטור וג'ל עיסוי בטעמים. זה לא עולה יקר ולא מצריך מאמץ מיוחד, רק מגביר את הווליום של קולותייך המשמימים בזכות רטט חשמלי נוסף שלא מהווה, חלילה, תחליף לגבר שלך, אלא רק מכפיל את הרטט המשותף.

עוד כתבות בנושא:

נחשף הסוד: איך הצליחה "סיקרט שי" להעצים את הזוגיות והמיניות של אלפי זוגות

מיניות היא אחד הצרכים הבסיסיים של בני אדם. זוגיות של בני אדם כוללת פעמים רבות אמון בין הצדדים, מגורים משותפים, מחויבות, והקמת משפחה. חלק חשוב

המשיכו לקרוא »

התחברות / הרשמה

זכית ב-50 ש"ח במתנה!
בקנייה מעל 550 ש"ח

הוסיפו את האימייל בכדי לממש את המתנה

* מגיל 18 ומעלה בלבד
הפרטיות שלך חשובה לנו!
האימייל שלך ישאר אנונימי ולעולם לא נסחור בו או נעבירו לגורם אחר

העונג שלכם - השליחות שלנו...
תהנו!

קוד הקופון שלך הוא:

יש להעתיק את קוד הקופון ולהכניס אותו בעמוד התשלום